jueves, 23 de octubre de 2014

Iconització d'una sigla

L'activitat realitzada a classe va consistir en iconitzar les sigles d'una empresa d'energia hidràulica. En aquest cas les sigles eren IHE (Indústries Hidràuliques Esteve). Aquesta activitat va ser un simulacre d'un examen de selectivitat amb una temporització d'una hora i mitja, posteriorment millorada en casa la làmina.

El requisit per fer l'activitat de les lletres eren que havien de tenir una altura de 10cm, dibuixades en una làmina de DIN A3. En aquesta làmina havien d'aparèixer dues opcions d'iconització, la idea final i la memòria, amb el títol inclòs. També abans de tot s'havia de fer una pluja d'idees a tot color en un DIN A-3. Després vaig passar les dos idees, la idea final i la memòria a la lamina final utilitzant rotrings i llapis aquarel·lables.

Vaig agafar finalment la idea de les lletres tallades per una ona, ja que ho vaig trobar bastant relacionat amb la part de l'aigua. Un altre requisit era fer la iconització amb dos tintes, i vaig optar per utilitzar el negre i blau.

La dificultat que hi vaig trobar va ser la temporització, encara que per acabar-la més bé vaig fer un acabat artístic.





Esbossos en el DIN A3, rotuladors i llapis


Dos opcions possibles, rotrins i llapis aquarel·lables


Idea final, rotrins i llapis aquarel·lable

Làmina sencera DIN A3, rotrins i llapis aquarel·lables

No hay comentarios:

Publicar un comentario