viernes, 21 de noviembre de 2014

Projecte personal i llibreta d'artista

Aquesta activitat consisteix en fer un dibuix o una proposta del tema a escollir que tú vulguis però dintre del temari donat en el primer trimestre (les formes naturals).

La meva proposta és dibuixar una serp amb la boca oberta, i que d'aquesta boca surtin tot tipus de flors. Tot aquest dibuix tirant cap al vessant del tatuatge, aquesta proposta estarà dibuixada sobre una làmina de DIN A3,desprès la serp amb les  flors es retallarà  i s'enganxarà tot sobre una a làmina de goma eva de purpurina negra, tot això enganxat sobre cartró dur. 

Més endavant pujaré el projecte acabat i corregit, ara us deixaré uns esbossos de la meva llibreta d'artista per que sapigueu d'on venen els dibuixos inicials.

Aquí també us deixo el link del meu compte de Pinteres, si aneu al tauler projecte personal, trobareu  les imatges d'on m'he inspirat per dur a terme aquesta activitat.  http://es.pinterest.com/camachosanz/projecte-personal/ 






Esbossos en la llibreta d'artista, DIN A4, llapis aquarel·ables, llapis 6B, rootrings

Aquest és el resultat del meu projecte final.





No hay comentarios:

Publicar un comentario