viernes, 8 de mayo de 2015

Lliberta 6 de Maig

Tornem amb les entrades de la llibreta d’artista! Per a aquesta convocatòria la professora ens va demanar que féssim la tasca de dibuixar paisatges inventats, es a dir, utilitzant el bagatge que hem adquirit durant el tercer trimestre a l’hora de dibuixar exterior i còniques, ara hem d’utilitzar la imaginació per a crear els nostres propis paisatges.


La tècnica graficoplàstica la post escollir, es a dir, no hi ha d’una obligada. En el meu cas m’he sentit més còmoda amb l’aquarel·la i el rotring i mitjançant aquest exercici he trobat la meva via d’expressivitat i la meva àrea de confort.

 Format de la llibreta d'artista, aquarel·la i rotring. Cònica de dos punts de fuga simulant edificis amb l'aspecte del joc de tetris.

  Format de la llibreta d'artista, aquarel·la i rotring. Treball més geometritzat amb tocs d'expressivitat creats amb l'aquarel·la bufada.

 Format de la llibreta d'artista, aquarel·la i rotring. Aquest és la intervenció que m'agrada més, ja que no em va costar res arribar fins a la idea i que sigui tan colorida es la cosa que em crida més l'atenció.

No hay comentarios:

Publicar un comentario